Postępowanie w przypadku reklamacji, zwrotu lub wymiany produktu:
Witaj!
Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją, zwrotem lub wymianą towaru, zapoznaj się z poniższą instrukcją:
-
Przejdź do zakładki kontakt, a następnie napisz do naszego działu "Reklamacje, zwroty, wymiana towaru", aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.
-
Jeżeli istnieje taka możliwość, prześlij zdjęcia ukazujące wadę produktu, co usprawni proces.
- Drogą mailową otrzymasz od nas stosowny dla danej sytuacji formularz, który po odesłaniu pozwoli na realizację Twojego zgłoszenia.
Ważne informacje: -
Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
-
Zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania zamówienia.
-
Wymiany możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania zamówienia.