Postępowanie w przypadku reklamacji, zwrotu lub wymiany produktu:

Witaj!


Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją, zwrotem lub wymianą towaru, zapoznaj się z poniższą instrukcją:

  • Przejdź do zakładki kontakt, a następnie napisz do naszego działu "Reklamacje, zwroty, wymiana towaru", aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem.

  • Jeżeli istnieje taka możliwość, prześlij zdjęcia ukazujące wadę produktu, co usprawni proces.

  • Drogą mailową otrzymasz od nas stosowny dla danej sytuacji formularz, który po odesłaniu pozwoli na realizację Twojego zgłoszenia.


    Ważne informacje: 
  • Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.

  • Zwrotu możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania zamówienia.

  • Wymiany możesz dokonać w terminie 14 dni od daty odebrania zamówienia.